Alla inlägg den 12 juli 2008

Av carolina - 12 juli 2008 11:53

hur var andras kväll igår?


- min var typ amazing! hade gott om tid för att göra mig i ordning, vilket var skönt eftersom jag hatar att bli stressad! sa hejdå till jon sen mötte upp lina en snabbis, gick sen iväg ner till maria, grattis igen hurray hurray hurray hurray! där var vi några tjejer, vissa skulle med, andra inte. träffade pojkarna hos kadde innan vi skulle med bussen också :)


tog ett tag och några händelser innan vi kom in dit vi skulle, beställde en öl och sen försvann jag ut på dansgolvet och lika så ölen, fast någon annanstans (?) ja, jag behövde den inte ändå kan man säga. försökte få med mig alla andra tjejer och dansa, men det var bara för en stund dom ville, men jag hittade en annan tjej som mer än gärna ville tillbringa natten på dansgolvet med mig, haha!


annars hatar jag adam tensta men igår älskade jag honom haha, längst fram vid scen (därmed alla blåmärken på knän och ben idag som jag funderat över) hans kompis vid sidan om var allt för nära mig hela tiden, efter några minuter tog han i min hand, jag vände om och pussade hans, haha varför i helsike gjorde jag det för?  har svaga minnen av att jag nöp honom i benet också, haha jag var inte klok igår! nå, en bra spelning och alla var på hugget!


frågade hur vi skulle komma hem då jag hittat igen tjejerna igen efter spelning, vi skulle åka med elin.. men jag ville hem till jon så jag och sandra tog av oss klackisarna och sprang till bussen som vi nätt och jämt kom med :) stötte på kadde och jimmy som tappat bort alex, kadde stannade kvar, men.. alex satt ju redan på bussen? haha jaja undra vart kadde tog vägen då!


fick iallafall äntligen komma hem till min kärlek, fast han var nog inte så glad över att jag var så full som jag var.. jag ville bara sova! klockan var ju iallafall 2 och jag som började jobba idag och fick kliva upp halv 8.. det kändes ju sådär ungefär rätt rejält! fick skjuts av nån granne, vet inte mer än att han heter tobias och kör en röd bil och brukar cykla runt utan tröja hah! så här sitter jag och halvsover och önskar att jag inte druckit så mycket igår..


vill tillbringa kvällen med jon idag, så fort jag tagit mig hem på något vis eftersom det inte går några bussar.. vill bara mysa ner mig i täcket med honom och kramas! jag hoppas då att det blir av!


hoppas alla hade en lika fartfylld och bra kväll som mig igår, fast mindre dricka! fick ett nytt nummer i min mobil också, ratataaa! :)

tack för en underbar kväll tjejer! och tack min älskade, jag behövde det!

Ovido - Quiz & Flashcards