Alla inlägg den 30 juli 2008

Av carolina - 30 juli 2008 21:10

idag åkte jag lång resa till sundsvall, mötte upp vän, köpte skor lite snabbt sen mumsade vi glass på torget i solen :) pratade och hade kul! mcdonk, och bjuppade på en liten burger och delade cola, romantiskt med sugrören höhö, naa. träffade även min ängel, sophie björk.. överlycklig! men dom försvann.. nåja! sen gick jag iväg till buss och åkte hem, lite snabbare resa den gången.. gick hem till sandra och var där några timmar, behövde prata :) sen nu har jag mumsat pizza och köpt gudis hihi! min sitta-soffa-kolla-tv-kväll ikväll ju! pcd just nu, snabbt med bloggen.. ska se nu, ciao!


haft en underbar dag! fast jag är lite depp.. 

Av carolina - 30 juli 2008 08:58

igår plockade jag ut alla pengar som var fast på nordea, skönt! åt mcdonk igår också, prima! :) inte gjort så mycket mer..


här sitter jag, berädd att åka till sundsvall, men då såg jag att det var tåg som matchade bussen till gnarp.. så jag måste ta bussen som kommer in till svall vid 2.. hoppas sällskapet går med på det? :)


ringde nyss en sväng till mor min och hon kunde glatt bjuda mig på en tusing till, tack! mer till nöjen!


bad idag, fun! 

Ovido - Quiz & Flashcards