Alla inlägg den 15 juli 2008

Av carolina - 15 juli 2008 08:32

fy, det känns som om mina dagar bara rinner iväg, och det är sommar?.. jag bara jobbar, finns ingen tid för lek med mina vänner..


har inte hänt så speciellt mycket i och med att jag bara jobbat.. varit med jon och vänner lite, men bara lite, för lite, på tok för lite, knappt ingenting, högst en timme.... idag är det fint väder, jag vet vem som sänt oss det!

jobb

jobb

jobb

..åter jobb..

ge mig lite ledigt!


btw, jag har hittat en laptop, 120 GB disk, 1024 MB internminne, inklusive 3bredband upp till 7.2 Mbit/s, nördar, är det bra det eller? :o det låter fint för mig iallafall, men jag har egentligen ingen susning.. så hjälp!


om man står med ett ben i det förflutna och ett i framtiden, pissar man faktiskt på nuet.. vissa saker kastar långa skuggor..

Ovido - Quiz & Flashcards