Alla inlägg den 18 juli 2008

Av carolina - 18 juli 2008 11:17

som väntat var jon borta några timmar igår, men kom hem lagomt till vårt pusskalas klockan 22.22 hade då precis kommit upp ur plurret och börjat tända ljus, vi såg lite på hells kitchen sen duschade min bruning, fika och sen i säng :) spoon me kved jag, och han la sig intill, jag sov gott inatt, synd att det bara varade till halv 6..


har städat på jobbet idag, så jag vägrar städa när jag kommer hem och har därför gett jon den uppgiften! ska snart äta lite jag och min brukare, sen ska vi ut på en promenad bort på macken :)


längtar så mycket till ikväll då sara, johan och ronja plockar upp oss och vi drar vidare till stöde för att träffa mamma och pelle! ska bli otroligt skönt att komma bort och umgås med famlijen!


peace


OPPENDATEN

jag hatar fredagar 

men en sak är ju fint iallafall, att jag ska träffa famlijen!


håll vad du lovar nästa gång, det är det här jag menar när jag säger att jag blir besviken på dig.

Ovido - Quiz & Flashcards