Alla inlägg den 16 juli 2008

Av carolina - 16 juli 2008 12:26

igår var vi med sandra och pelle, såg på one missed call, den sista.. amerikanska.. rätt okej :) grannen blev lite arg på oss under natten, haha.. ledsen.. sovit som en korv inatt jag, vaknat hela tiden.. suck..


fy, jag gillar att jobba men nu är jag väldigt less.. haft en enda ledig dag på väldigt länge, det tar kål på mig.. jobbar nu fram till fredag, sen veckan igen + helgen.. orkar inte.. men jag får försöka infinna mig i att livet är en ständigt pågående jakt om pengar och inget annat.. annars överlever jag inte!


nyss vaknat i varje fall, ska fika något sen göra mig klar för att åka och jobba..


det är fint väder, jag vill

bada

sola

- låta gräset killa mig under fötterna.........


oppendaten redan

när jag skulle lunka iväg till bussen så ropade två manliga röster på mig, tommy och ludde, pratade med dom lite sen ville dom gärna ge mig skjuts till gnarp och det fick jag också, tack! nu pratar jag med min kära vän markus på msn, jag saknar honom, ja det gör jag..


ska få upphämtning sen av t och l igen :) skönt eftersom det inte går någon buss för min del.. ah!


ta ansvar för

dina egna handlingar

dina beslut

att drömmar och önskningar blir uppfyllda

ditt val av partnet

hur du hanterar människor i arbete och privatliv

din egen lycka

Ovido - Quiz & Flashcards