Alla inlägg den 23 juli 2008

Av carolina - 23 juli 2008 23:44

bara legat i sängen idag, pratat telefon med pappa, skönt skönt! han finns då alltid där för mig, jag älskar dig! mår bättre nu också, så imorgon ska jag jobba full rulle må jag säga! har varit min tv-kväll ikväll också, satt rätt fint eftersom jag hade rätt noll att göra och låg i sängen som en och annan sjuk bebbe.. testade en liten kur pappa tipsade om, vet inte om det blev någe bättre av det, eller jo lite kanske? sen fixade jon ett stycke påse med varmt vatten i och la på min ömma mage, så unt i äggstockarna! tack! puss på dig älskling!


fanns inte mycket att säga om dagen, men huvudsaken är att jag mår bra tycker jag, hih! ska slänga mig i sängen nu igen och fortsätta se på sex and the city! :) peace!


beklagar..... 

Av carolina - 23 juli 2008 14:12

 blev sjuk igår, sov hela natten igår, hela dagen igår och hela natten inatt, nu måtte jag ju vara utvilad efter så mycket sömn.. jo! fast jag mår riktigt dåligt än.. ringde desperat till min far eftersom jag blev rädd för jag aldrig mått så dåligt förr, men han svarade inte.. jon var borta och ingen var tillgänglig på telefon.. sen somnade jag ju såklart igen.. har varit vaken 1 timme nu ungefär, och sk anog lägga mig och sova nu igen.. imorgon väntas jobb.. sjukanmälde mig igår, det var riktigt illa.. orkar inte mer nu, hoppas alla mår bättre än vad jag gör..


drömde om dig inatt, jag saknar oss.. 


länkar till min barndomsvän simons blogg, värd läsning :)

http://hunkmannen.blogg.se/

du rusar fram i livet och lycka till med allt!
Ovido - Quiz & Flashcards