Alla inlägg den 21 juli 2008

Av carolina - 21 juli 2008 17:28

jobbigt på jobbet idag, långtråkigt och så.. men gick fint ändå, fick springa till bussen så jag var dyblöt när jag kom fram, men det gjorde ju inte så mycket eftersom det ändå spöregnade när jag klev av bussen.. städat lite när jag kom hem, så nu ska jag hoppa in i duschen sen äta något.. tidigt ikväll, måste få lite mer sömn än vanligt! jobbar imorgon, tors och söndag.. tänkte ta ledigt på söndag så vi kunde åka tidigare till sara och johan men då såg jag att jag hade ett 10-timmars pass, och det vill jag ju verkligen ha, + att det är i vecko slutet så då blir det mycket mer cashen.. får åka tidigt på måndag istället :)

 

lär bli byte till blogg.se, bara det går att lägga in gamla inlägg bakåt liksom? går det? vet någon? skulle iallafall få hjälp med däzignän av en person, eftersom jag själv suger rätt hårt.. jaja, so long.. peace! 

Ovido - Quiz & Flashcards