Alla inlägg den 9 juli 2008

Av carolina - 9 juli 2008 15:14

tedi, frida och jon kom och hämtade mig efter jobbet, skönt.. sen for vi och badade och då hängde även emil och pelle med, rätt kallt i vattnet men jag och frida vi tog några simtag iallafall :) for hem och var bara hemma, lagade lite mat sen myste i sängen med tv bara.. fick så svårt att andas inatt, blev tungt och obehagligt så jag ville hellre sova, och gjorde det också..


nyss när vi klev upp så såg vi att vår lilla donna hade förstört mitt pussel jag kämpat med, bitit sönder några bitar och sist men inte minst så gillar ju små kissar att kissa i kartonger, och vad gjorde hon inte då.. jo på mina pusselbitar, blä.. så nu ger jag upp skiten haha..

pelle sa att hon ändå inte ville att jag skulle bygga det :/ 


får se vart dagen leder.. storstädning står på mitt schema till att börja med iallafall..


i feel fine, thanks..

Ovido - Quiz & Flashcards