Alla inlägg den 7 juli 2008

Av carolina - 7 juli 2008 22:58

vad ska jag skriva? jag är så förvirrad, jag vet inte om jag saknar dig.. men allt påminner om dig och jag kan inte slita mig till att göra det bättre än vad det är.. en förvirrad hjärna jag inte kan kontrollera, det tragiska är att det är min egen..


jag är ett eget problem i sig.. tänk om jag bara kunde se framåt och hoppa i dina spår, följa din riktning.. jag vet att det går, men jag vet inte om jag kan.. det tar aldrig slut, jag vet inte när jag mår bra..


- jag försöker hoppar till nästa punkt i livet, men jag är kvar i en grop som känns miljontals mil djup..


pappa var är du när jag behöver dig som mest?

du är den som förstår mig bäst när det gäller sånt här..


äh, det som behövs nu är en snus och godnatt på er!

tänker inte vara någon nattsuddare idag, idag jobbar jag och har ett ansvar därmed!

Av carolina - 7 juli 2008 21:33

ínatt försökte jon desperat få gosa med mig men jag var alldeles för trött för sånt, trots att det nästan är det bästa som finns.. samma visa var det imorse, mysigt med puttade nog mest bort den stackaren.. kollade vad klockan var och den var inte mer än några minuter över 8, så sov igen!


plötsligt rusade jon upp och jag kommer inte ens ihåg vad han sa att han skulle göra, och har heller inte hört mig för.. nå, det var säkert något viktigt. har inte hunnit med så mycket under dagen, tog igen mysandet vi missat lite, sen byggde jag pussel.. vilket tjat det är om pussel, men jag kan erkänna att jag har en liten förkärlek till det faktiskt! jon ringde rörigt runt till folk om skjuts till mig, tack du snälla! blev så att lina och fredrik ställde upp, än en gång.. lina den ängeln hade gjort mig en liten matsäck, i den fanns matlåda med kött och potatissallad, även 2 ägg (?), hamburgare och bröd, en burk makrill som jag bara älskar och det vet hon, just därför också lite godis fyndade jag i botten också, tackar man tackar!


har nu bäddat upp för natten, ska lägga mig framför tv nu och kika vad som går.. skulle egentligen sluta 8 imorgonbitti, men jag tackade ja till att jobba ända fram till 3.. blir massa mer pengar i pungen, just nu är jag bankrutten så det passar fint till den dagen kosingen kommer :) ska slå en signal nu och senare sova!


kent är lite som sill till frukost. sill är gott, men jag äter inte frukost.

Ovido - Quiz & Flashcards