Alla inlägg den 3 april 2008

Av carolina - 3 april 2008 21:14

idag for dom iväg på tatoobåten, dom lyckans ostarna! jag och ida blev kvar här vi, ensamma.. började städa en massa medans ida slumrade ett tag, sen satte jag mig vid datorn och spelade in några små låtar :) när hon vaknade lagade hon oss gott käk! :) fixade och donade, hon for iväg till stallet sen kom hon tillbaka efter ett tag och då hade hon även med sig sin söta syster, drack lite kaffe och surrade på som 3 kärringar på hemmet.. pratade med jon och lina förut också, dom satt på bussen och verkade ha riktigt kul med allt folk, och jag hoppas verkligen att dom får det super inatt och imorgon! :) just nu springer ida omkring och pratar med marcus och jag sitter här och väntar på att få starta vårt film maraton :) lina fyller år om några timmar också den sötnöten, så vi ska försöka ringa till henne och sjunga en liten födelsedags sång för henne..


helt otroligt, men jag saknar redan jonisbalonis :)

jag älskar dig

Av carolina - 3 april 2008 00:39

jäsun, drog snabbt iväg ner till l och f förut och slängde i mig lite spagetti och köttfärssås.. sen snabbt iväg till birsta, var där på 35 minuter hah.. jag valde att ögonshoppa idag, och bara vara linas rådgivare :) hon hittade en jätte fin, vad ska man kalla det, klänning fast i skjort stuk nåja den satt som slimmat på henne, ursnyggt! sen hittade hon en skinnjacka :) själv hittade jag mycket snygga kläder som jag gärna tar hem som mina, men jag valde att vänta till veckan :) http://ckra.bilddagboken.se/ bytte ut fredriks halskedja sen drog vi iväg till stan för att gå på mötet..


vi berömde oss själva med en klapp på axeln för bra jobb med att hitta till vägen vi skulle till.. men.. vi visste inte vilken våning eller efternamn på bruttan vi skulle till och det fanns ju som sagt 9 våningar med 4 lägenheten på varje plan.. vi valde att chansa att plinga på på olika dörrar.. tillslut blev vi så less så vi satte oss i trapphuset och helt plötsligt slängs en dörr upp mitt framför oss och där var det, haha! fick en massa information om hur månadens säljning hade gått och hur nästa ser ut och vilka produkter osv.. sen badade vi fotbad och testade fotskrubben och alla dom andra härliga produkterna! kändes som om man gick på bomull efteråt.. fikade smörgåstårta och hade så trevligt..


sen bar det iväg hem, och inte gick det fort hem inte.. nej, för vi skulle ju så självklart börja få såstork i njurunda, men vi fortsatte köra och trodde vi skulle få stopp där mitt ute i det mörka, utan pengar på luren och helt ensamma.. vi satt som fastslimrade mot rutan och med klumpar i våra två bensinhungriga magar.. men.. jag tror att gud var med oss idag och stånkade på för fullt med att hjälpa oss till macken i gnarp :) sen var det en lugn resa hem till kära bergsjö.. umgicks med ida, lina och fredrik ett tag sen traskade jag.. nej vänta nu, sprang (!!) hem till jon i det jätte mörka lägenhets området, gosh! nu sitter jag här och får äntligen umgås med pärten, eftersom vi sammanlagt har träffats typ 2 timmar på 2 dagar.. och imorgon far dom iväg också på tatooboat.. så då ska jag och ida ha tjejmys här hemma och bara ta det lugnt, fixa med terrariet osv osv..


nu ska jag ut och umgås med alex, jon och emil gånger 2 :)

..eller duschen först! 

 

jag älskar dig 

Ovido - Quiz & Flashcards