Alla inlägg den 7 april 2008

Av carolina - 7 april 2008 17:04

jobbet gick som smort, riktigt kul var det och jag kom in i deras rutiner rätt fort och det gick super, fick VG+ som betyg första dagen :) fått två nya vänner också, störtsköna tjejer! mosters man polisuffe var där också och han blev stormlycklig över mitt nya jobb, thi! blev kvar till 10 i 3, sen gick jag med sara ner på stan där våra vägar delades och vi sa hejdå.. sprang iväg och köpte min efterlängtade outfit, dom ljusa stuprörs jeansen och två softa linnen, ett vitt och ett som har en konstig röd färg.. sen traskade jag även bort på åhlens och köpte slingor, så nu ska håret klippas och ljusna till lite inför den härliga våren som jag hoppas ska rappa på :) tog 611 hem, klev av i timrå och fick ett samtal av min kära vän erik som tydligen suttit på andra bussen och vinkat som en och annan dåre men jag hade inte sett något för snöovädret som tyvärr kommit på besök.. mamma kom och hämtade mig och har än så länge bara hunnit med att boka tvätt tid, slängt sopor och ätit en macka :) ska sätta mig med teorin nu sen slänga mig i badet med körkortsboken och vänta på ett samtal från min kära karl :)


kommer mer bloggande senare.. 

Av carolina - 7 april 2008 07:43

pratade med jon tills 2 inatt, skulle ha pluggat teori eftersom jag inte vet om jag hinner något senare idag. jag har äntligen fått en vettig lampa på rummet också, så jag slipper springa genom hela rummet för att tända, jon var med på preimärtryckningen haha..


vaknade nyss, ringde till jon och godmorgade honom :) ..och han blev glad.. han önskade mig lycka till idag osv, tack min fina! :) ajapp, nu ska jag fixa och dona sen sticka iväg.. wish me luck :)


update senare, med förhoppningsvis rolig läsning :)

Ovido - Quiz & Flashcards