Alla inlägg den 10 april 2008

Av carolina - 10 april 2008 15:16

update;

har nu städat rummet två dagar i rad, men finns ändå saker att plocka undan och slänga osv.. rensade garderoben idag också, massa som jag tog modet till att hiva iväg i soptunnan, trots att det fanns saker som var väldigt svårt att släppa taget om.. men jag tänkte smart, som.... vad har jag för användning av det här egentligen? fick ihop några påsar, men det är fortfarande lika mycket kvar känns det som.. fast det värsta är borta, det som gav mig bad feelings, saker som påminner mig om vissa saker.. så ja, jag är rätt nöjd med min städning ändå :) efter min snygga insats så la mig framför teven och kollade på premiären av dirty sexy money, riktigt bra! höll på att somna, eller jag somnade nog.. sen ringde dana och ville bjuda mig på mat, så han hämtade mig vid halv 10, åkte och födade burgare sen var vi ute och körde lite.. skjutsade hem mig och nu ligger jag här och längtar så mycket tills imorgon då min stjärna kommer hit :) 


______________________________ 

missade köringen idag för jag tyckte jag förtjänade lite mer sömn ;/ ..vilket jag ångrar nu eftersom jag ändå får stå och betala något helt i onödan.. tog 9 bussen in till stan, jobbet gick som på räls idag.. fick undan allt fort så fick sluta tidigare, härligt härligt :) på bussen hem träffade jag linda som jag inte sett eller hört något från på väldans länge så det var jätte kul! hade mycket att prata om, ska ta och bjuda över mig själv på kaffe hos henne och morgan någon dag :) saknar jonen mycket nu, men inte långt kvar nu tills vi ses igen :)


hejdå, bye, ciao, ha det bra
hoppas du träffar någon, tur det inte är jag
för du målade upp en bild, som inte var sann
lura mig ett tag, men sen så kom det fram
att du var inte alls vad jag vill ha
du var inget kap, du var hal och flat
lat och svag, självupptagen
svartsjuk i helt fel lägen
i sängen var du mest i vägen
det är bara en sak till jag vill säga och du
det är att jag aldrig mått så bra som nu

Ovido - Quiz & Flashcards