Alla inlägg den 14 april 2008

Av carolina - 14 april 2008 23:56

dom tillagade verkligen gott käk förut, och jag som inte hade ätit på 2 dagar kunde ha lassat i mig några tallrikar men med tanke på min ångest så lät det inte som någon vidare bra idé.. dom drog iväg med sina skates och var borta ett tag, medans jag fick agera slav för emil som har ont och typ bara ligger på sin plats.. diskade undan en massa sen kollade vi på 100 höjdare tillsammans :) dom kom tillbaka och sen har vi bara suttit och jäst.. tog mig nyss en dusch vilket var det skönaste jag gjort på några timmar, men mer skönt väntar in i kvällens hårda timme.. ska upp halv 7 imorgon bitti och ta en promenad med jon (mfl?) sen lär jag åka någon buss fram mot förmiddagen, börjar jobba 4..


nu ska jag hopp i säng med min kära och mysa..

sov gott folk! 


jag älskar dig!

Av carolina - 14 april 2008 14:03

igår skulle vi iväg till pappa för min söta lillebror fyllde år, men pappa skjutsade istället jon till sjukhuset för det hänt en tråkig sak :/ och jag följde med papput hem.. kom mycket folk, det var riktigt kul att träffa alla igen :) mycket gott fika också, ska beställa lite kakor osv av den duktiga bagaren! hade det jätte kul iallafall, och puss på mina små syskon för att dom är dom sötaste små varelserna jag någonsin sett! och en massa kärlek till farmor och farfar för deras stöd igenom allt, och kram på alla andra som finns för mig! hemgång och pappa slängde över bilnycklarna på mig, kändes riktigt bra, som att jag haft körkort ett tag redan.. pappsen blev stolt över sin lilla flicka :)


..sen plockade tedi, bleken och älskling upp mig hemma, for i den hackande bilen hem till bergsjö.. på vägen köpte joni lite frukt och en loka till mig för jag började må så dåligt, fast än jag sa nej till att punga ut pengar på skrot till mig.. men han är för snäll för att låta bli ändå! satte oss och kollade på några avsnitt av andra avenyn, tills internet la av då vi skulle se det sista.. men det lär vi ska glutta på senare :) hade ett härligt avslut på dagen! ..imorse ville bibs duscha med mig men jag var för trött, skulle ha kravlat mig upp ändå :/ märkte inte när han drog iväg heller.. men vid typ 11-12 något så kom han hem igen och väckte mig (?) då blev jag glader! ..han hade sin kära vän alex med sig också :) har suttit och klurat och knåpat på några klossar som man ska sätta ihop till olika saker, jag klarade 2 av 3 men den sista fick jag nå bryt på, såg allt hur den låg där på bordet och stirrade på mig efter att jag gett upp mina försök.. men så tog alex saken i sina händer och vipps så var det klartt! doh'


har beställt massa kläder jag och jon också, riktigt näjs! bara längtar tills det kommer! ..och det han beställde. mmhyumyum säger jag bara med dom kläderna på min fina karl!

ska umgås med dom där skrotarna nu tror jag, eller vila.. dom ska tydligen laga till något gottgott i matväg senare :)



Tvillingarna (2008-04-14)

håll huvudet högt nu och säg klart och tydligt vad du tycker så att alla vet att du menar allvar.

Tvillingarna vecka 16 (2008-04-14 2008-04-20)

att se bakåt är en hobby du sysslar mycket med den här veckan. att konstatera var du har varit är en viktig del av din personliga utveckling. minnet fungerar som ett grafiskt designteam som ser till att din bild av det förhångna är precis det du vill att den ska vara. allt som faktiskt inte fanns där kan "photo-shoppas" in.

Ovido - Quiz & Flashcards