Alla inlägg den 4 april 2008

Av carolina - 4 april 2008 20:56

spelade in lite förut, sen vaknade ida och klampade in i rummet så det var lite pinsamt, haha.. vi tog och matade lilla söta beda, häftigt att se! vi skulle ju ha gjort ordning terrariet idag eftersom det inte blev av igår, men icke.. nåja, gick iväg ner på byn, bland annat på järn handeln och kollade efter nät osv.. sen gick vi bort till bageriet och hämtade några små tårtor att bjuda lina och folket på sen när dom väl kommit hem :) gick till ida och hämtade vin, traskade bort till bankomaten och där låg det massa hundringar och tjugor sönder rivna, vem är så dum? haha sen gick vi hem igen och lagade mat tillsammans, jag gjorde mig i ordning och sen spelade jag en massa xbox.. idas tur att ha badrummet nu :) nu är det bara 2½ timme kvar tills dom ny tatuerade ungarna kommer hem, och bara på två dagar har jag saknat dom så mycket! nu ska vi sätta oss och dricka lite vin :)


en almanacka/kalender måste inköpas inom snar framtid, det är så mycket som händer och som jag måste hålla koll på i mitt liv.. men jag ska då inte klaga, absolut inte för dom senaste åren har varit så trist och för lugn.. nu börjar jag känna att jag lever och får ut något av mina handlingar :)

Av carolina - 4 april 2008 13:03

det visar sig bara framgångar i mitt liv just nu :) .. idag ringde någon på ett konstigt nummer och jag ogillar att svara då jag inte vet vem det är eller så, så jag avstog från att trycka på luren.. efter bara några sekunder ringer mamma och är helt galen och säger att jag fått jobb, nyvaken i skallen som jag var fattade det inte men det klickade sen! rusade upp och tog mig lite fika för att få igång kroppen, sen skulle jag ringa till den där pellen då som ringt.. han hade jobb redan ikväll, men jag kunde ju inte :/ men fick på torsdag och fredag nästa vecka, lunch tider då :) är riktigt glad nu och jag hoppas att det går bra och att jag får fortsätta så jag kan börja ta lägenhet på ännu större allvar :) ..och nu ringde den där karln igen, haha fick jobba på måndag också! :D det sprudlar av glädje om mig.. funderar på att gå in och hoppa på ida så jag har någon att dela glädjen med :' ) måste slå en pling till farsgubben också och be om pengar, det får bli nu! ha en bra dag gott folk!


jag älskar dig jon rahman 

Av carolina - 4 april 2008 02:02
http://ckra.bilddagboken.se/

drog igång armageddon förut, tände lite ljus, ställde fram mango, kröp under varsin filt och la oss i skön ställning.. dags för film! inte sett armageddon på några år, så det fanns ju minnesluckor.. hade glömt hur bra den egentligen var! vi fick ju en liten snyftare i soffan iallafall, jag som redan var snorig och risig, blev ännu mer och var tvungen att springa och hämta papper mitt uppe i allt det mest spännande, när jag kom tillbaka var ögonen fylld med tårar och helt svullna.. jag känner att jag är för överkänslig nu, kanske kan det vara lilla m-monstret som är påväg att knalla förbi.. kan ju bara vara det, för testet visade så och ja.. jag tror inte att jag är så lyckligt lottad som är den där 1 procentarn, icke.. nå, ska trampa ut till tvrummet igen och mysa aningen till med ida, kanske se reign over me, sen blir det nog läggdags så det går lite rappare tills dom kommer hem! :) ska sova själv i stora sängen inatt, känns inte bra.. ingen som skedar bakom mig och gossar mig i nacken och på ryggen.. han är bara för go min karl och önskar han fanns här med mig nu :' ) jag älskar dig! 



stört härlig design,

jag blev helt galen i detta så det är inte klokt

Ovido - Quiz & Flashcards