Alla inlägg den 24 april 2008

Av carolina - 24 april 2008 16:10

pratades lite med jonken innan läggdags inatt, låg och skrev lite recept i min fina receptbok jag fick av farmor i julas, tänkte att den måste ju få lite fyllnad också :) la på rätt tidigt och försökte sova där efter men låg vaken i kanske 2 timmar och bara tänkte, kunde tammefan inte somna, eller ens lägga igen ögonen.. vaknade vid 6 tiden, utan att veta om det.. trodde nämligen att det var rätt tid för att kliva upp men efter några haltande steg ut i köket såg jag vad klockan egentligen var, tillbaka till sängen säger jag! ..tyvärr kunde jag inte somna om..


pappa plockade upp mig runt halv 10, fick köra ända in till stan vilket var jätte kul, men inte lika kul var det med stopp i sista korsningen, pga pappas bil, eller kopplingen rättare sagt tar så långt upp så det blir svårt för mig hah! pappa du stressar mig kved jag, jaja lugn ungefär.. gasa, kööör! haha! nåja, mötte upp emma och gick på macken för att handla snus.. jaja, jag ska sluta! ..i rättan tid hih! jobbet gick fint tillsammns med min kära vän emma :) fast lite irritation på vissa personer men men.. väl i omklädningsrummet träffade jag på en gamal vän från skolan, det var kul att se honom! traskade ner till bussen, träffade på makke och rickard myspågarna :) ringde till min käraste och pratade lite, men han hade inte så värst mycket att berätta så vi la på efter ett tag.. nu är jag hemma iallafall och ska duscha av mig alla äckligheter från jobbet sen åka till pappa och spendera min dag hos dom och leka med barnen :)

perra var inte på jobbet idag och har inget mobilnummer så jag kan inte få tag i honom och kolla lönen, känns rätt kasst eftersom jag skulle ha åkt till härnösand med cissi och umgås med emma, men antar att det får bli en annan gång.. sen kan inte min kisse vara ensam heller, eftersom mamma åker ner till syster och hälsar på :) önskar mig besök av jon i helgen isåfall!


jag älskar dig bibs!

Ovido - Quiz & Flashcards