Alla inlägg den 11 april 2008

Av carolina - 11 april 2008 23:50

maja och maria var här förut och hämtade lite ljus osv.. sen satte jag mig vid datorn ett slag i väntan på jon.. då skrev sandra att hon och lina ville komma förbi, självklart! så dom kom in på en liten snutt, och sandra som fått körkort och allt sötnos :) sen hoppade vi in i bilen och dunkade musik i sandras vrål baslåda, jojo.. små fjutte högtalare som man sprängde dom på volym 5, haha! plockade upp jon, åkte på macken så han fick köpa tandborste.. sen hem och käkade med mamma och keke :) myst lite med ninja, och hon älskar jonen :) iih.. nu står min nakna karl i duschen och jag sitter här och väntar på honom, vi lär ska se lite på andra avenyn or sum' :) överlycklig att han är här!


godnatt, hoppas ni har det lika underbart som jag ikväll! ..och att ni delar natten med någon speciell :) 

Av carolina - 11 april 2008 19:05

dana ringde och väckte mig 8 imorse och skrek åt mig att kliva upp, då jag egentligen skulle kunnat få sova en halvtimme till.. surt! men nu skrattar jag bara åt det, höh! hoppsade på bussen och där satt ingen mindre än solstrålen cece :) hon skippade motorvägsbussen och åkte vanliga med mig, kacklade på en aning mycket sen ut ur bussen och hon kunde knappt gå för hon hade träningsvärk, haha! så jag kollade efter henne då vi skildes åt och så jag skrattade! stämplade in, mötte upp emma och körde igång, idag hade vi restaurangen för oss själv.. det var väldans skönt! och som jag sagt förut att, om jag börjar torka en bänk så fortsätter jag över hela placet.. och det inträffade idag! städmani något.. så sprang mellan servering och städning, haah! i slutet fick jag så sjuttsans ont i äggstockarna så jag kunde inte stå raklång, och jag hade disken.. sprang som en och annan onaturligt kutryggad kärring.. kökspersonalen stog och kikade mellan hyllorna på mig och när jag såg det så började dom skratta och jag likaså, men det gjorde så ont.. tänkte åka in på sjukhuset, ringde till pappa och han fick hämta mig.. men tänkte att jag ändå skulle avvakta med att åka in, och mycket riktigt så har det gått över nu :)


åkte till timrå och skulle hämta ut paketet som kommit från partylite, hur mycket gosaker som hellst i! pappa köpte thaimat sen åkte vi bort på papperskungen men dom hade inte det jag sökte så vi for hemåt.. städade undan det sista direkt när jag kom hem sen kom det lite folk förbi här, in, ut, in, ut, in, ut, in, ut.. sen gick jag igenom allt som kommit, otroligt fina och härligt doftande saker! jonen missade 5 bussen men ska ta den som går 8, saknar han så mycket! vi lär bara ska mysa ikväll, bada och sen krypa ner och se på andra aveny, vi har ju 6 stycken att titta på iih, ska bli så spännande! nu ska jag gå och skriva upp lite recept i min fina oanvända receptbok sen göra några anteckningar :)


jag älskar dig! 

Ovido - Quiz & Flashcards