Alla inlägg den 16 april 2008

Av carolina - 16 april 2008 12:35

förlåt för igår morse älskling, och idag för den delen.. :p


lina ringde och väckte mig igår morse och bad mig komma över på en kaffe innan dom skulle susa in till hudiksvall, men jag valde att packa väskan och snålåka med dom, vilket ändå var lättare :) fredrik fick ta bort gipset igår så nu har han maskarm, haha.. gick in på någon djuraffär och jag fattade tycke för marsvin igen, så lär köpa två små rackare inom kort förhoppningsvis :) lina och ida köpte massa fiskar och grejer.. blev jätte fint i bådas, med massa färgade och helt olika fiskar.. sen gick jag till bussen och det tog ju aningen lång tid att åka hem till sundsvall också.. utan nå vidare mycket batteri kunde jag inte lyssna på musik heller, trist.. kom tydligen en halvtimme försent (?) frågar mig hur när jag hört tiden 4.. nåja, det var ingen fara ändå så :) hade konferensmiddag för väldans massa folk, massa ungdomar också så emma vågade inte plocka av eller någonting, det betyder ju att jag, sara och moa fick mer arbete.. men det gick bra tillslut :) bara det att vi blev så fasligt irriterad för endel gäster satt kvar så länge!


nåja, i kvällens sluta skulle pappa  hämta mig med det krockade med barnläggningen så jag skulle ta bussen, sen ringde jon och då blev det fixat så att jag åkte tillbaka hit, på mammas pengar.. evul :) pojkarna kom och hämtade mig sen for vi till tedi, tedi började göra deads på pelle.. jon fick en present, jag drack the och bara tog det lugnt.. skulle in och låna trådar av lina och fredrik men lina var på jobbet så jag fastnade ett tag hos fredrik och pratade massa strunt :) btw, igår hade hulda rymt ut ur ett litet hål haha, förmodligen lekt rövare i vardagsrummet hela natten, men jag hittade henne rätt snabbt, låg och värmde sig vid elementet :) aja, sen gick vi ut och dom fick åka lite skate, sen hem och duscha sen hopp i säng.. :)

 

stort grattis till min älskade pojkvän som fyller 19 idag! ih!

hurray, hurray, hurray, HURRAY 

Ovido - Quiz & Flashcards