Alla inlägg den 8 april 2008

Av carolina - 8 april 2008 20:01

klev upp halv 7 imorse, döds trött efter att ha typ somnat på tangentbordet inatt framför teorin.. nå, therese plockade upp mig vid 7.. släppte av mig inne i stan.. fick sitta och vänta 1 timme ungefär.. kändes helt meningslöst att sitta där framför datorn för jag kände mig så kass.. men.. så kom det upp på skärmen till sist, i sån fin grön text, GODKÄND! I MADE IT! på första försöket och det känns wonderbart! ..den första mannen som fick veta det var jon, och det var underbart för han trodde på mig hela tiden att jag skulle klara det :) andra var min papi.. sen ringde några och frågade också :) jag liksom hoppade gläjde hopp genom hela stan, tur att folk inte var ute.. haha, pappa plockade upp mig och vi åkte på birsta, in på nån gigantisk affär och kollade på massa duschar och allt.. dom ska bygga ut hemma där, skit fint kommer det bli!! sen fikade vi, hade lilla meja med oss också :) sen åkte vi och handlade en jätte stor svart matta åt mig :) sen hem till pappa, kollade igenom massa grejer som jag har kvar där.. kollade vad som skulle med i min flytt osv.. hämtade lukas, var ute och lekte med dom små glinen ett tag, in och slappa framför soffan och jag slumrade till ett slag.. sen föda, såååååå gott var det! och lukas sprang till garaget och hämtade glass, hihi.. berättade för honom att han snart ska få träffa jon, visade kort på han och lukas satt och kollade fundersamt på honom ett tag sen ba "vilken tuff" haha! sen sjuts hem av pappa, åkte och solade med mamma och här sitter jag nu och ska kolla efter lägenheter osv.. mamma ska strax hjälpa mig och göra slingor :)


update senare kanske..

Av carolina - 8 april 2008 00:14

skulle sätta igång med färgningen av håret förut men tyckte att jag så duktigt skulle klippa mitt hår lite innan.. och hur slutade det undrar många? -jo, det ska jag töl öm fö er, det blev katastrof av det hela :) så jag ringde ett akut samtal till lina, dampade på cece.. sen for jag och cean till zeljko så han fick klippa min skalle.. ett kliv innanför dörren; han bara kollade på mig och skakade på huvudet med ett hånflin och senare sa han "innan du ska leka frisör igen.......fråga mig först!" men det är nog ingen risk att jag försöker mig på något sånt när jag inte är gjort för att hålla i en sax! sen gick vi ner och väntade på ceans pappa och vi tog oss en stor strips och tuggade i oss, frågade korvsnubben vad han tyckte om mitt nya jag, jo tummen upp haha! sen kom farsgubben in och joinade vårat tuggande, fast han valde att svälja vår sista slurk av trocaderon istället..


hann nätt och jämt kliva innanför dörren innan mamma började garva, och inte lite.. det var ett enormt garv jag fick rakt upp i ansiktet! jojo sa jag och gick in på rummet.. pratat med jonisen i telefon och suttit lite vid datorn.. hoppas på att han kommer till mig i helgen och då ska vi mysa järnet! och förhoppningsvis hooka upp med cean och frod :) nu ska jag plugga teori som sjutton sen sova.. har tänt massa ljus i hela rummet så jag känner lite lugn och ro.. :)


jag älskar dig gubben

Ovido - Quiz & Flashcards