Alla inlägg den 17 april 2008

Av carolina - 17 april 2008 08:42

oj.. igår var det då jons födelsedag.. medans jag väntade på att han skulle komma hem så hann jag med att agera slav idag också, vara nere hos lina och fredrik ett bra tag ville mysa med hulda med hon var så snabb så jag hann inte med henne hehe, sen spelade vi yatzy som lina fastnat så mycket för men maria och ungarna kom och avbröt mitt i, då jag låg rätt bra till poängsmässigt.. hah! sen kom även jon förbi efter skolan och fick present :)

 

vi traskade hemöver och gjorde inte så värst mycket, jag var lite deprimerad igår och bidrog då inte heller till någon bra dag för jon inte.. jag bestämde mig för att ta en promenad och prata med pappa i luren, han förstår.. men, så hamnade jag hos lina och fredrik och då när pappa väl ringde så blev det inte så långt snack.. :/ fick lite potatissallad och fläskfilé av ungdomarna, sen kollade vi lite teve och skrev papper osv.. gick hem till det lugna boet igen, teve sen hopp i säng vid 23.40 men vi låg och deep talkade massa fram till 3 kanske.. det var väldans mysigt men inte så bra för jon med tanke på att han har en skola att sköta.. men upp kom vi vid 7 imorse iallafall, och ut på en promenad runt i bergsjö med tedi :) gått upp lite i vikt så måste ta mig några pass promenader jag också..


sitter här och ska vänta på någon buss, väl i sundsvall hoppas jag på att dana plockar upp mig eller så åker jag buss till timrå och hämtar ut mitt paket sen möta upp maria och få lite grejer, sen hem och sälja tvättmaskin, sen ut till söråker på något sätt.. fartfylld dag!

 

har också fått en massa tider då jag ska jobba, nästan hela maj blir det, också är det mycket helger så då kommer jag tjäna massa casheeen, ihh! 

Ovido - Quiz & Flashcards