Alla inlägg den 6 april 2008

Av carolina - 6 april 2008 21:40

vaknade aningen före jonisen idag, låg och tittade och smekte på min sömntuta ett tag, men utan någon som hellst reaktion från honom så traskade jag upp.. satt vid datorn och så bad jag ingen mindre än erik blixt att ringa och väcka jon.. trodde dock inte att han skulle se att jag skrivit på så kort tid så jag gick in till J och gossades lite sen ringde det plötsligt och efter avslutat samtal fick jag en dunk i ryggen, hah! -ja godmorgon på dig med! :D hm.. tog oss en riktigt härlig dusch, muha.. sen gick vi ner till lina och fredrik och fick dunder gott käka! kyckling och ris.. riktigt härliga ingredienser också :) bestämde också att vi skulle boka tatoobåten rätt tidigt i år så man kan börja spara pengar osv, för nästa sväng ska jag då med! :) gick hem igen och sen kom emil, sen pelle och alex, sen fredrik :) jag och fredrik klunkade kaffe och delade några diskussioner.. sen var det nätt och jämt dags för mig att springa iväg till bussen.. kändes tungt att lämna jon och att vi inte ses på ett tag nu eftersom jag ska jobba osvosv, men ja :) dryg bussresa som fasen, glömde mina vantar på bussen också.. kom till sundsvall, dana och hans två kompisar som precis kommit från åre plockade upp mig på navet så jag fick skjuts hem av dom snälla gubbarna :)


tog mig lite föda när jag kom hem och sen hamnade jag här :) ska plugga lite teori sen bada en sväng och sen måste jag nog sova innan 11 iallafall.. ska upp väldans tidigt imorgon och jobba ju som sagt ;) fan vad mustigt det låter!  


nåja, ska spurta iväg till badrummet nu :) lite roligare bloggläsning blir det imorgon har jag bestämt.. ska klura på hur jag vill inreda min framtida lägenhet, blir förhoppningsvis snart jag får sånt pyssel om dagarna :) ..och ni får vara till stor hjälp!

peace! 

Ovido - Quiz & Flashcards