Alla inlägg den 13 april 2008

Av carolina - 13 april 2008 13:05

i fredags myste vi bara, somnade rätt tidigt.. igår var det också bara jäsning som stog på schemat, låg i vardagsrummet och kikade på massa program, sen kilade vi iväg och köpte pizza åt oss och mamma, fetade det framför teven.. sen ville ju vi ha godis men mamma hade druckit vin så hon kunde inte skjutsa oss, så vi stressade iväg en halvtimme innan dom stängde, vi tog cykeln men jag fick mest springa jag haha! tur var vell att vi hann till slut iallafall! sen la vi oss i soffan och kikade på lite mer teve, älskling masserade mina fötter.. sen förflyttade vi oss in till mitt rum och såg några avsnitt av andra avenyn och myste järnet :) är så glad att han är här! skulle åka och fira lukas vi idag, men jon är tvungen åka på sjukhuset :/ pappa ska skjutsa in honom snart sen ska jag följa med och fira, senare lär jag åka med dom till bergsjö iallafall :) helt underbar helg!

 

tisdag ska jag jobba kväll, onsdag fyller baby år och på torsdag har jag möte, känns inget kul att det blir så stressigt för jag vill vara med jonken hela onsdag och fira födelsedagsbarnet :) 

Ovido - Quiz & Flashcards