Alla inlägg den 9 april 2008

Av carolina - 9 april 2008 16:58

update 

for ju till pato förut som sagt, tröck igång en film.. en komedi om tre tonårspojkar som skulle göra porrfilm, heta scener och massa dumheter! pato kröp in i tröjan för han tyckte det var så pinsamt haha! sen drog vi igång en skräckis, den var feting bra.. förutom att vi inte fattade slutet av den, så kändes helt meningslöst! vi delade på ett täcke att gömma oss under då det blev allt för hemskt, och pato var nog mer rädd än jag haha! lutade sig mot mig liksom som en liten bäbis haha! sen låg vi och pratade ett bra tag, gamla minnen och massa strunt som hänt oss i tidiga livet hade riktigt kul! sen tjoade vi på som nå räkor som var ute efter att döda! bitmärken här, klös märken där.. haha.. han följde mig till busse, hemskt snällt! var så gone i skallen att jag missade min busshållsplats.. kom hem och sa godnatt till mamma och ringde till min kära pojk på en gång :) så nu sitter jag här, ska bädda ner mig och fortsätta prata med honom! gnait


________________________

jä, städat mitt rum, phiiiint.. fick ett samtal från min kära vän makke som jag saknat så, och han ville komma förbi ett slag.. ja hemskt gärna! så nu sitter vi här och samtalar lite om allt och ingenting.. han ska iväg och spela biljard med thomas sen och då ska jag tagga till pato my fränd :) aa.. hejdårå

Av carolina - 9 april 2008 10:05

inatt satt  jag uppe och pratade med f och c på msn, det var roligt det :) skrev några rader till jon sen puffade jag till kudden och slängde mig ner.. jon ringde imorse och väckte mig, skönt att höra hans röst :) sen fick jag samtal från jobbet, dom ville ha in mig idag men jag kan ju inte! riktigt less blir jag! ..men det visade sig av chefen att jag ändå skulle jobba på torsdag och fredag helt plötsligt? även om perra sa att det inte blev av för avbokningar, jaja.. men jag tackar verkligen inte nej! :) men jag som hade planerat att resa till bergsjö i två dagar, och det blir för jobbigt att åka 7-8 på morgonen också.. men jag vill hemskt gärna! fast jag har ju praktiskt taget lovat min kära far att jag ska komma och vara med dom också :) nu börjar min tvätt tid såg jag också, så tjivipp hej ett slag!


jon rahman, angel of mine 

Av carolina - 9 april 2008 01:56

påbörjade en städning och möblering av mitt trista rum, men avslutade ändå med att allt står i kaos, det får vänta till morgondagen säger jag.. idag pratades det om lägenhet, jo det blir kanske hudiksvall.. :) bara att sätta igång med letandet av både jobb och bostad då..


alltid haft en förkärlek till turkos, men aldrig älskat den så mycket som nu.. bara titta på dessa prylar, det är så att jag slår på bildskärmen i hopp om att komma åt dom.. och en dag, ska jag ut på jakt efter turkosa stuffs, och hellst med något brunt tillsammans, passar utmärkt!


Ovido - Quiz & Flashcards