Alla inlägg den 2 juni 2008

Av carolina - 2 juni 2008 09:17

lördagen var mer än bra! vi gjorde oss klar och traskade ner till kadir, la på köttet på grillen och väntade i solen, riktigt mysigt och trevligt var det :) efter den görgoda maten så kom det mer folk, och ju fler desto trevligare blev det.. sandra kom dit och jag blev jätte glad! :) lite diskussioner fram och tillbaka bland folk, för oss slutade det verkligen jätte bra och han frågade mig en sak och jag blev överlycklig, mer om det kommer såsmåningom ;):D


vi åkte hem och hämtade mer öl, lina, fredrik, markus, ida och co satt utanför oss i gräset och drack så vi gästade dom ett tag sen fick vi åka mustang med fredrik ett bra tag, kul som sjutton att crouisa runt och kolla på bilar! släpptes av då jag fick ett samtal, gick och mötte emelie den söta pinglan, strosade omkring med henne ett tag och pratade på om allt, har saknat henne så mycket!


gick sen upp till kadde igen, men då undrade alla vart jon var, ja det frågade jag mig själv också... då fick det bli till att leta honom överallt, avstängd telefon och hej.. träffade emelie igen och hon fixade så jag kunde få åka runt i en finbil och leta honom.. satt i skuffen och kikade, fredrik låg bakom och sen kom lina och skrek en massa och var på bra humör hehe! :) efter ett litet tag så ringde jon och jag sprang till honom men blev inte så glad över vad jag såg men vi gick hem och pratade lite sen somnade vi gott..

 

söndagen var nog aningen jobbig för jon som var jätte bakis, men jag klev upp och städade lite osv.. han mådde dåligt hela dagen typ, men gick ändå iväg till emil och umgicks, sen ringde han om att vi skulle ner på pizzan, så visst.. :) jag tog mig en sallad eftersom det var överhett ute och var då inte sugen på att äta en varm pizza inte! gick hem men tog ett tag för jag var helt slut och uttorkad.. vilade ett tag sen ringde det på hemtelefonen om att vi om bara 1 minut skulle få besök, så fort på med kläder och få upp jon.. sen kom mats, katrin, christian och farmor :) +bamse och bowie.. gjorde kaffe och dom hade med sig bullar och en jätte god tårta som jon tyckte om väldans hehe! hade trevligt! jag kan inte sluta tänka på christians längd alltså, han är 14 bast och 1.94 inte fasen har han växt klart inte.. och han strävar efter att nå om sin bror som är 2.08 haha! fyfan, det var svårt att krama honom kan jag säga! 


sen traskade vi iväg ner till ajvas och handlade lite gott och sen hem för mys framför teven :) åt chokladpudding, chips och dricka :) sen var det dags för sängen.. klev upp nu när jon åkte iväg till skolan, ska ner på banken snart och betala hyran, sen in på arbetsförmedlingen :) få se om jag får med mig nå sällskap! 


jag älskar dig jon rahman! 

Ovido - Quiz & Flashcards