Alla inlägg den 4 juni 2008

Av carolina - 4 juni 2008 11:40

insikt
när man är den enda på busshållplatsen som inte ser ut som en fjärde generationens inavelsavkomma -då vet man att man måste ta sig därifrån.



fulla pusskrav imorgon! vi, jag och hjärtekillen min kom på en fin idé inatt, den löd som så att plussa ihop en strand, en filt, en brasa, lite gottgott och två nykära individer så kan det ju inte bli mer perfekt!

jag saknar dig redan hjärtat!

Av carolina - 4 juni 2008 10:07

igår när jon kom hem så blev jag iväg skickad på en liten promenad ner på ajvas.. pratade med filip påvägen dit och sen var jag tvungen att lägga på för att jag träffade pelle och sandra och skulle prata med dom om kvällen.. och mitt upp i allt ringer en lite sådär främmande röst som jag inte kunde placera.. men när hon väl vrålade ut sitt namn blev jag överlycklig att jag bokstavligt gjorde ett glädjehopp, det var erika min älskade vän från åker! inte pratat sen förra sommaren på telefon, den sommaren hon spenderade här hos mig var helt underbar och nu ska hon komma och hälsa på mig igen! allt går så bra för henne att jag blir riktigt avundsjuk! vi pratade väldigt länge i telefon och det var verkligen skönt! vi ska höras framöver igen.. närmare då hon ska komma hit! :)


vi åt lite mat och pratade jag och jon.. sen kom sandra och pelle hit, gick ut och spelade lite fotboll men gick sen in igen då några av pojkarna skulle iväg med bil en snabbis som tog mer än ett tag och mer än en timme.. nå.. vi såg lite tv sen sprang jag upp till ida och markus för att låna hjälm och kubb :) gick ut och spelade, jag och sandra var sämst gentemot jon.. ok, jag erkänner då gubben! sen gick vi skilda vägar då pelle kom tillbaka för då var klockan mycket..


hade mysigt inatt med gubben, pratade lite osv och allt blev verkligen jätte bra och det kommer att hålla i sig! :) han sa hejdå till mig imorse, lite panikslagen och sådär hehe.. nu ska jag klä på mig och vandra ner på arbetsförmedligen, faktiskt så ska jag göra det idag! sen hem och städa lite ifall han ska ha folk här ikväll eller så, och för att jag hoppas på att det förblir snyggt när jag kommer hem igen hehe! packa osv.. sen drar jag iväg på motorcykel med keke :) fick besked om fikat igår, och det blir av.. det kommer bli skönt att träffas och prata! 

Ovido - Quiz & Flashcards