Alla inlägg den 8 juni 2008

Av carolina - 8 juni 2008 14:37

natten vi sov hos mamma var jobbig, texas trampade över mig hela tiden och slängde en gång en skål på jon haha.. men det gick rätt bra ändå, klev upp tidigt och fikade sen umgicks ett tag och senare åkte vi iväg.. till karin och olle, men bara karin var hemma men det var kul för det! dödligt snygg lägenhet dom hade, och utsikten lika.. hur fint som hellst! så vi satt ute på deras stora balkong ett tag med fina utsikten och kikade i stor kikare osv..

 

sen åkte vi ut till syrrans pappa och hoppade studsmatta och hade det underbart mysigt :) fick jätte gott käk och efterrätten blev rabarberpaj, satt helt finfint i kistan det! umgicks ett tag sen drog vi vidare hem :) och eftersom jon fick tiger av sara och johan så hade jag viljat stanna och se hur ninja och tiger funkade ihop men vi var tvungen att dra iväg på en gång..

 

ut i skogen än en gång till två kompisar :) åkte iväg med alex och pelle på släpet till en sjö och gick till stranden, satt bara där ett tag för det kom så mycket myggor och otrevligheter så vi åkte hem till dom igen.. satt och tog det lugnt bara och lyssnade musik, spelade poker och lite annat.. sen åkte vi iväg hemåt men innan det så stannade vi till så tedi fick doppa sig :)

 

vi hade bestämt att vi skulle sova lite längre idag men klev ändå upp vid 11-12 för sötingen brevid mig var lite för vaken :) vi satte igång med städning och har typ kommit halvvägs enligt mig men är klar enlig jon, haha.. han gick iväg till emil ett tag och sen gick jag ner på ica för att möta upp jon och handla lite mat :) nu ska jag städa lite mer sen ta hand om kissarna lite..

 

har haft en helt underbar helg iallafall :) om två veckor kommer sara och johan förbi här igen en snabbis innan dom ska till fjälls, men bara en kortis är värd så mycket! vi ska försöka ta oss ner till dom något nu i sommar också och hitta på en massa roliga saker :)


jag älskar din min fina kille, du är så bra!  

Ovido - Quiz & Flashcards