Alla inlägg den 6 juni 2008

Av carolina - 6 juni 2008 23:22

mysig resa hit med min kärlek, fick hämt i stan sen åkte vi hem till mor.. gick bort på pizzan och beställde, sen vidare bort mot en mysig strand vid havet där vi proppade i oss födan, knäppte massa kort och bara myste och hade kul :) vandrade hem, jag och jon spelade kubb och hade kul sen in och se på tv och gosas :) lina ringde och sa att hon saknade mig, även sonja och frida var i bakgrunden och höll med, sötproppar saknar er också väldans mycket! ska hälsa på dom i nästa vecka på skolan :) ska hoppa i säng nu och kolla lite tv..


helt underbart att träffa syster och ronja igen! hon har växt så mycket :')

Av carolina - 6 juni 2008 09:37

igår åkte vi in på hudik för att gå på jons kompis ninas fest, det var trevligt där tyckte jag :) lättsamma tjejer och härligt folk.. spelade crocket eller vad det heter, feting kul fast jon fuskade rätt galet.. var inne ett tag sen ville jon åka hem, så vi började gå.. fick några blommor av sötnosen, fast med hela roten också haha! nå, buss sen bestämde vi oss för att bada.. och det fick bli i ån, jag blev i puttad.. men han var duktig som hoppade i rätt snabbt han också :) riktigt skönt i vattnet iallafall! sen gick vi naken genom byn och hem, folk kunde inte släppa blicken haha! vi tog ett varmt bad när vi kom hem och myste lite, sen gick vi i säng :)


idag ska vi förmodligen åka till sundsvall och träffa syster, johan och ronja.. plus dana som vi ska till, för vi ska åka båt och vattenskoter! :)

ha en bra dag folk! 


jag älskar dig jon! 

Ovido - Quiz & Flashcards