Alla inlägg den 22 juni 2008

Av carolina - 22 juni 2008 21:11

gick ut på en promenad förut, riktigt skönt. väl inne på affärn så fick jag en riktigt syn på hur dålig min egentliga syn är, riktigt dålig. jag skulle såklart köpa white men det blev blöt?! -vart är mina glasögon?


mitt upp i all irritation så satte jag på musik i telefonen och blev på bra humör av all ny musik jag fått av viktor, tack gubben! -så jag var inte så sur längre.. fortsatte vandra, några vrak åkte efter mig hela tiden i en sunkig bil jävel, försökte gå så jag skulle bli av med dom, men det slutade med att jag fick springa ner på en gata och ner mot vattnet, äntligen av med dom! en bit bort träffade jag på jon, emil, kadde, jimmy, pelle och sandra som varit och badat.. sen gick vi hem.. sitter nu här själv och ska duscha, som jag sagt länge nu utan ork, sen ska jag som sagt kolla på tv :)


är det inte konstigt hur man känner på sig att det är söndag, sista dagen på veckan. totalt orkeslös, och det enda man orkar är att ligga i soffan med en fet jävla godispåse i brist på annat. jag hatar söndagar, känner ni inte likadant?! ..och dessutom väntas jobb imorgon, dött..


en relation är en process som kräver näring hela tiden

Av carolina - 22 juni 2008 17:37

mysig kväll med sandra och pelle igår, såg shooter rätt bra film! vaknade vid kvart över tre idag, fast än jag skulle kliva upp tidigt.. börjar ju jobba imorgon och ska upp klockan halv 6, så jag borde gå och lägga mig tidigt idag!


just nu ska jag ut och gå ett tag, köpa snus och gå runt byn två varv! jon gick iväg och badade tydligen. sötnosar överallt gör mig galen!


hejdå 

Ovido - Quiz & Flashcards