Alla inlägg den 17 juni 2008

Av carolina - 17 juni 2008 22:23

jag känner en stor lättnad. jag har pratat i lur med den vackraste damen i livet. jag har saknat det. jag känner mig nu inte lika tung, men ledsen att jag inte kan vara där och krama henne, känna doften av hennes hår och höra hjärtat slå för vår gamla vänskap som vi nu ska bygga upp igen.

det var bara det jag ville lägga in, fruktansvärt värt!

Av carolina - 17 juni 2008 15:16

jag är så jäkla dum dum dum, och inte nog med det! ..jag är riktigt klumpig också! riktig olycksfågel är vad jag är! jag ställde inatt till så att jons kamera åkte i betonggolvet och gick sönder.. trodde det var lugnt till en början och att jag inte lyckats häva sönder något, men så.. när jag skulle stänga av den så ville inte nån grej åka in igen, och den var helt sne såg jag sen.. fan, vilket stort fel jag är! förlåtförlåtförlåt min älskade, men jag lovade dig iallafall en ny likadan och det står högst på listan just nu!


nå, innan händelsen så hade vi jätte mysigt, kollade på andra avenyn i all nervositet för det är så spännande, vi kom in på halva sista avsnittet sen så hände detta jag nyss berättat.. men ser resten idag :)


för övrigt så var jag ute mestadels igår, lånade en bok som jag tidigare började läsa också men tiden gick ut så jag gav det ett nytt försök, alltså ego gir, carolina gynnin.. satt flera timmar och läste kändes det som, men kom iallafall halvvägs och den är så jäklarns bra! 


var på möte på arbetsförmedlingen igår också, och redan idag har jag fått hem 4 matchar på jobb, ska söka två av dom.. 1 är på sörgården här nere, då i kök.. det andra är på texas i hudiksvall som servitris, det passar ju utmärkt så dit ska jag ringa senare eller imorgon! :)


idag ska vi städa vår lortiga lägenhet, så fort jon har kommit tillbaka, han hämtar en bas han köpt, -jo.. grannarna kommer klaga!


jag älskar dig min fina kärlek! 

Ovido - Quiz & Flashcards