Alla inlägg den 21 juni 2008

Av carolina - 21 juni 2008 16:41

kvällen började utmärkt igår, åkte till mellanfjärden där det var fest vid en mysig hamn. träffade sandra där så jag blev glad att jag hade en brutta att vara med, och speciellt henne! hade riktigt kul till en början, träffade lite folk från sundsvall också och det var super! :) men kvällen spårade ur, går inte in på detaljer men det hände aningen hemska grejer. har inte så mycket mer att säga om kvällen faktiskt.


somnade vid 8 imorse och klv upp rätt tidigt och gick bort till fredrik, sen hämta lina och senare upp till anki och ola för lite kaffe och trevligheter! nu har jag precis kommit hem till en stökig lägenhet som jag snabbt ska städa upp och ikväll ska jag bara rå om mig själv! kanske hyra film och feta godis, om jag hinner på affärn så..

Ovido - Quiz & Flashcards