Alla inlägg den 13 juni 2008

Av carolina - 13 juni 2008 16:43

igår fick jag skjuts av snälla lina och fredrik till gnarp, också för att jag skulle ha lätt att hitta första dagen, det gick galant! fick ha intro med en jätte härlig tjej och vi fick genast bra kontakt och kunde prata om allt, så det kändes skönt och jag var lugn inte ett dugg nervös eller så! hela kvällen gick bra och super nöjd med dagen så gick jag därifrån, också med ett leende på läpparna och jag kände mig stolt att jag kunnat så mycket och verkligen steg fram och kunde vara mig själv på en gång och visa vad jag gick för :) fick skjuts hem av hon jag jobbade med.. kramade henne hejdå och såg jon och co skata vid dagis så jag traskade dit.. bärsa gjorde dom och senare vandrade vi in i skogen för att kika på någon fest, fast än jag borde ha gått och lagt mig på en gång när jag kom hem, då vid 10.. men men var vaken rätt sent och hade evighets diskussioner med jon.. haha!



hade ställt klockan på 5 imorse för jag tänkte gå ut och springa innan jag skulle iväg men tyckte jag förtjänade lite extra sömn så jag klev istället upp 10 i 6 vilket var lagom tid nätt och jämt, dock fick jag springa lite för att hinna med att gå på banken.. trött som ett och annat träsktroll så stövlade jag in i lägenheten, dom hade precis vaknat som tur var! var där en timme tidigare, alltså 7 så jag fick gå lite tidigare idag också för att hinna med bussen hem, tack snälla! :) det gick super idag, tog även en kort promenad på förmiddagen vilket satt utmärkt eftersom jag var så sömnig! fick dricka mycket kaffe för att hålla mig vaken.. jag är nöjd med dagen ändå :) nu väntar jag bara på schema inför sommaren sen är det bara att dra ut och jobba..



kom hem och nästan ramlade in för dörren, typ.. fikade lite eftersom jag inte ätit något på hela dagen, sen har jag bara vilat lite.. vi kollade lite på tila tequila a shot at love, som jag tycker är ett super program, och inte minst så är hon dödligt snygg! nå, är ledsen för jag inte kunde vara med på linas student men fick se lite bilder och videos som jon tagit, och hon var då stupfull och ligger nu hemma och sover stackarn! ..men är det student så är det! :) ska dit senare.. men först, en vila för mig själv! god förmiddag!

nightinight..

Ovido - Quiz & Flashcards