Alla inlägg den 3 juni 2008

Av carolina - 3 juni 2008 16:24

igår hände inte så värst mycket.. eller jag kommer iallafall inte ihåg vad? :o

idag klev jag upp då jon stressade iväg till bussen, klädde på mig trots att sängen ropade, men jag var tvungen att gå iväg till lina med målarfärg.. sen gick vi ut i solen ett tag, men jag blev så rastlös och jag bara hörde hur det visslade i huvudet på mig om att detta var en dag att lägga full spot på två individers kreativa hjärnor, och trassla ut det i våra händer för att sätta ihop något snyggt.. men, inget blev av med det för lina var så seg.. istället gick jag, markus, lina och ida ner på ajvas och köpte glass och lökade i solen ett tag, senare skildes vi åt för att senare obestämt mötas igen nere vid en brygga vid ån.. väldans mycket fisk så dom sprang och köpte metspön och en fisk fick vi med en ful mask på kroken..


jag och lina har lite planer för ikväll, ska ut med bilen och fixa lite saker och det kommer bli lyckat som bumlingen! nu ska jag städa undan lite för att carina ska komma hit och jon kommer snart hem också :)


imorgon ska jag åka motorcykel med keke hem till sundsvall, först hem till mamma och plocka ihop lite saker.. sen har jag bett om att få fika med en viss person, vi får se hur det blir.. och senare ska jag till filip och spendera min kväll hos och med honom :)

 

jag älskar dig jon! 

Ovido - Quiz & Flashcards