Alla inlägg den 10 juni 2008

Av carolina - 10 juni 2008 23:37

jag och lina åkte och handlade lite förut, skulle köpa kabel åt jon men jag kunde inte så mycket så vi ska försöka hinna gå ner imorgon och köpa tillsammans :) åkte hem och då hade gubben kommit hem också, lägligt :) sen startade jag tvättandet, väldans mycket tvätt alltså, haha! men jag hann med allt iallafall som tur var! sen ramlade kadde, alex och pelle in hit och dom har skatat lite osv.. jag hjälpte lina med omplanteringen av hennes bäbisar, och dom har då allt växt medans jag näst intill lyckats dödat alla mina.. men jag ska leka frankenstein och väcka de döda till liv igen.. ska ta mig an den uppgiften imorgon, efter jag varit i stan och handlat nya kalsonger och strumpor åt jon som jag missade igår hehe!


kollade på fotbollen förut med fyra ointresserade pojkar, nåja jag fick ju se målen iallafall, det andra var ju aningen fjantigt det må jag säga, men jag klagar ju verkligen inte eftersom det var till sverige! :)


har suttit lite vid datorn nu och pratat ut lite med gamla vänner, stöttat och hjälpt dom så gott jag kan och det var uppskattat! :) och nu ramlade pojkvännen min in genom dörren så jag ska slå mig ner i soffan och gosas lite med honom innan läggdags :)

Av carolina - 10 juni 2008 14:30

idag har jag fått mig jobb :) personlig assistent i gnarp, ska på intro på torsdag och fredag, blir kanon fint det! :) längtar så! gick till lina förut för att berätta nyheten och hon blev överlycklig för mig skull den sötan! det började blixtra och åska förut, och jag som är livrädd började skaka och gömma mig.. fortfarande helt skakis trots att det försvann för mer än en halvtimme sen..vi var ute och sprang lite i regnet också, haha mysigt faktiskt men blev genomblöt..


nå, ska åka ner med lite papper på bemmaningen nu och sen åka och köpa en kabel till min älskling och jag hoppas han blir glad vilket jag tror eftersom han vill ha en sån :) nå, ska springa tillbaka till lina och fredrik nu..


jag älskar jon! 

Ovido - Quiz & Flashcards