Alla inlägg den 19 juni 2008

Av carolina - 19 juni 2008 21:05

ekan dragsteeeeer säger:
jag har blivit mycket mer vuxen av mig
ekan dragsteeeeer säger:
beror på vem jag pratar med
ekan dragsteeeeer säger:
liksom dig
ekan dragsteeeeer säger:
då är jag som en traktor kåt 5 åring
carolina. ckra.bloggagratis/bilddagboken.se säger:
hahahaha varför då?
ekan dragsteeeeer säger:
för att du är så rolig
ekan dragsteeeeer säger:
och jag vill bara ha massa kul med dig
ekan dragsteeeeer säger:
misstolka inte


jag gillar min vän erik så mycket :)

det låter som det låter, men jag tyckte det var rätt sweet sagt!


för övrigt så har jag och jon handlat lite tidigare idag, sen kilade han iväg till emil, kom hem när jag satt mitt upp i allt donande, masserade honom lite sen slumrade vi till någon timme.. har precis vaknat och tommy kommit hit.. ska överlåta datorn till jon nu och själv gå och fortsätta det jag avslutade lite hastigt förut..

Av carolina - 19 juni 2008 14:48

förutom att ha spenderat my sorry ass på datorstolen har jag varit duktig att gått ända ner till tvättstugan och bokat tid tills imorgon, kom på att vi har ett helt lass med smutstvätt,och därför inga vettiga kläder att ha under midsommarfirandet.. såklart var dom tidigaste tiderna upptagen, men jag fick en mellan 11-15, great!


min kärlek klev upp rätt tidigt och for med sin så söta mamma in till hudik för lite shopping.. jag själv har bett honom att följa mig ner på byn när han är hemkommen, för jag ska köpa mig hårfärg och lite annat, jag ser ju gräslig ut! by the way, tack älskade far för pengarna! nu får jag mig en bra dag imorgon! 

idag finns inget på schemat..


inatt när jon kom hem så fyllde han badkaret och tände ljus, det var verkligen mysigt och med hans armar runt min kropp, finns inget bättre! han gjorde ordning en kopp the åt mig och vi slog oss ner framför tven med morgonrockarna på.. ungefär så slutade kvällen.. :)


pratat med pontus idag, länge sen men skönt var det!

gamal vänskap rostar aldrig! 

Ovido - Quiz & Flashcards