Alla inlägg den 23 juni 2008

Av carolina - 23 juni 2008 22:00

dagen på jobbet har varit bra, fick skjuts av fredrik den snälle! gick kanon hela dagen till ända, trots att jag var helt själv.. av tystnadsplikt kan jag inte säga mer.. fick skjuts hem av ola och i bilen snackades det väldigt mycket bilar och traktorer, det var veri much funnnnn! nu lagas det mat här hemma, ska hopp i soffan och mysa med min gos nu innan krubb!


hejhopp 

Av carolina - 23 juni 2008 12:17

jag är så trött på det eviga tjatet, så trött.


du ler mot mig, du ser på mig. det går en kall kår längs min ryggrad. jag vill bara gå fram till dig och krama dig, med en stor varm härlig kram. men jag kan inte och jag får inte. det skulle bli som ett tåg på fel räls. ett steg framåt och två steg bakåt. jag skulle hatas, hatas utav alla, ingen skulle mer se på mig. så låt blir att le mot mig och låt bli att se på mig. du är en förbjuden frukt för mig, och så ska det för alltid vara. 

Ovido - Quiz & Flashcards