Alla inlägg den 5 juni 2008

Av carolina - 5 juni 2008 15:10

igår kom keke och hämtade upp mig på hojen, döds skönt att åka i det fina vädret! mamma och keke grillade lite och jag satt med och drack öl och myste i solen.. letade skjuts, och min kära gamla vän hellman ställde så fint upp och äntligen fick man träffa honom också vilket var väldans länge sen :) for förbi hos victor och hämtade igen mitt armband och pratade lite osv.. sen åkte jag in till filip.. satt på altanen ett tag, han duschade efter ett tag och sen grillade vi :) väldans god mat av en bra kock! låg ute länge och lyssnade på musik och hade våra diskussioner, det var jätte mysigt :) drack lite bira osv.. sen startade vi film och jag fick massage för min onda rygg :/ senare bestämde vi oss för att sova.. kunde inte ringa till älskling för jag hade inget batteri, kändes inget kul.. :/ men snart får jag träffa honom iallafall :)


pappa skjutsade hem mig idag sen var vi på möte, och nu ska vi bannemig fixa allt det där :) åkte upp till mig och gav meja lite mat sen åkte dom hem.. och själv drog jag iväg med lina, fredrik, markus och ida till en badstrand, olle kom senare också :) det var jätte varmt och skönt i vattnet, helt otroligt! badade på som sjutton, spelade kubb och hade det skönt bara :) nu ska jag städa lite för min kära sambo har då allt lämnat spår efter sin ensamma kväll igår stackarn.. hoppa i duschen så jag är fräsh då han kommer hem :) saknar han jätte mycket! 

Ovido - Quiz & Flashcards