Alla inlägg den 9 juni 2008

Av carolina - 9 juni 2008 18:11

idag vaknade jag av att kadde knackade som en dåre på dörren så fick slita åt mig närmaste täcke och öppna, hej! drog på mig nå kläder sen gick vi ner på biblioteket och satt där ett tag, sen upp och låna busskort för vi skulle ta oss in till hudik för shoppning av sipper till jon.. väl på busshållsplatsen stötte vi på tommy som skulle på jobbet, medans vi väntade så dundrade bussen in i väggen haha, smidigt! gick på dollar först för jag skulle köpa en kattborste, men fick även med mig ett durkslag och spisplatts skydd set om 4 i svart vit med blommor på, jätte fint :) sen gick vi omkring, hade verkligen kul idag på stan.. köpte även ett par nya bikinitrosor riktigt snygga hotpants men lär mest användas för mys typ eftersom dom är dödligt skön! satt på möljen ett tag också, glassigt skönt! vi träffade också på en gemensam kompis till mig och kadde fast båda var ovetande om det, hehe det var ju super kul iallafall :) världen är liten ibland!


senare mötte vi upp jon och pelle, även erik, hans bror och nina var där.. satt ett tag i solen, sen hoppade vi på bussen hem :) jon följde med pelle hem till emil eftersom dom skulle städa snyggt åt honom tills han kommer hem från norge igen och jag har pysslat lite nu och väntar på att han ska komma hem så jag kan laga mat :)


ikväll har vi bestämt att vi bara ska mysa han och jag, med film och läskeblask.. jag älskar dig otroligt gubben!


det närmar sig för studenterna nu, så glad för allas skull och jag ska försöka hinna med och gästa så många som möjligt :)

Ovido - Quiz & Flashcards