Direktlänk till inlägg 26 april 2008

lina säger att jag är en fis

Av carolina - 26 april 2008 15:32

någon dag utan bloggning och ack, fy skäms på mig.. spank! sitter hos min kära vän lina löfan yä, därför inget långt bloggande idag.. hon har nyss satte i hår på mig igen, så nu kan åka hem till min goa pojkvän och känna mig snygg igen! :) och stort tack till henne för att hon är så go och snäll med mig! :) måste säga att jag bara älskar deras place, så härrans snyggt är det här och jag får inspiration till min egna lya som vi förmodligen får ganska så snart! det är så jäklans synd att vi ses så sällan, för jag har det super trevligt i hennes närhet, men det sällan sesandet får det banne mig bli ändring på!


så ..och jon ligger förmodligen fortfarande och sover.. han skulle egentligen följa med mig hit idag och sen ha gått på vårmässan med pappa och therese, men han valde att ligga kvar i min säng och slumra.. hm! igår myste vi bara i soffan och såg på tv och filmen 11.14 vi hade det jätte mysigt och skönt! tycker om honom så otroligt!


så, igår efter jobbet mötte jag upp filip sen började vi traska upp till honom men jon ringde då när vi kommit upp till oskarkiosken så då var det nätt och jämt att vända, fast vi tog en kebabishrulle och pratade på en massa innan jag vandrade iväg.. mötte upp jon och tommy sen gick vi på stan ett tag tills vi lessnade och for då hem.. ja, sen myste vi ju som sagt bara..


träffade kära safina idag på stan också, och som jag saknat henne är sjukt! hon skulle iallafall höra av sig senare idag få si vad som står på schemat och om vi kanske ska ta en jäsar kväll ihop alla :) ska snart ner på stan igen och tyvärr säga adjö till lina för att åka hem.. take care peeps!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards