Direktlänk till inlägg 29 april 2008

lägenhet..

Av carolina - 29 april 2008 08:48

ÄNNU EN UPDATE 

nyss kommit hem från en liten tripp till sundsvalls stad, svängde förbi hemma hos mamma ju som sagt och hon ska hjälpa mig med packningen på torsdag för på fredag blir det färd med alla saker :) käkade lite på max innan vi drog iväg mot bsjön igen.. på vägen tillbaka ringde mamma upp mig och frågade om jag kunde ha nova under nästa vecka för hon löper och hon funkar inte så bra ihop med hanen hon bor med då, så då blir man hundvakt åt min gamla gosing :) och lite kosing får man då allt också, men dom tror jag att vi beslutar att spara för att framöver kunna unna oss en inflyttningspresent till oss själva :) nu ska jag ta och hopp i säng, är riktigt trött också har jag rätt mycket att stå i imorgon, ska ringa till en eva och kolla lite om omtapetseringen/målningen osv osv.. och sen också försöka hinna med att fixa håret innan party :) nå, efter en mycket händelserik och rolig dag så säger jag faktiskt godnatt här! så.. godnatt kära folk!


UPDATE

min höft låste sig förut så jag kunde inte gå på banken och tänkte därför låna fredriks cykel och försöka ta mig ner ändå, men fick skjuts av honom till både vaktmästaren och banken istället :) beställde även nytt bankomatkort och pratade om att fixa leg.. sen drog vi hem till fredrik igen, kilade upp och kollade på lägenheten.. fin fin! :) ..men har massa idéer om om målning osv, kommer bli jätte bra det! ska ner sen och kolla jag och jon också och berätta mina super tankar! nå, drog hem och vi bytte till sommardäck, och efter det, helt sotig, smutsig överallt och utan skor så drog vi på macken och pumpade däck, ja, folk kollade.. åkte på pizzan och käkade en fredrikspecial, jätte god! ..där har vi riktig smak! åkte på ica och skulle köpa hårfärg men struntade i det, men hittade istället ett fint och bra block så jag kan notera massa :) sen skulle vi på systemet men stötte på tedi och plockade upp honom, skjutsade hem honom sen åkte vi och hälsade på fredriks syster på vägen som hade köpte en döds söt hund, ge mig tack! handlade två lådor öl sen hem och satte oss på balkongen och lyssnade musik och smuttade öl, jäs :) jon ringde och bad mig komma hem, fick klättra och låsa upp igen haha.. nu har fredrik kommit och vi har snuttit och nördat youtube, suck.. ska snart åka iväg till sundsvall och fixa en sak plus hämta nycklarna! ciaosa!


___________________________________

jag är som solen idag, skiner av glädje!


var vaken rätt sent inatt så det var jobbigt för oss att kliva upp, men det var viktigt så vi slog på turbon och begav oss mot harmånger för att skriva på papper om lägenheten :) känns helt underbart nu! jon packar vell och drar iväg kanske rätt snabbt? .. men jag, jag lär sega på lite jag.. ska försöka få med mig honom hem till timrå igen så han kan hjälpa mig att packa osv, fast vi hamnar ju lite i kläm mellan sista april och mitt jobb i helgen, inte för att det är någon större brådska men nu när det väl, nå nästan, är avklarat allt så vill man ju komma igång så fort som möjligt! ska bara ner på banken då dom öppnat och betala hyran, sen hämta nycklarna till vårt nya place :) haaappy as hell!


jag älskar dig gubben!


tyvärr stavar dom aldrig jons efternamn rätt, haha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards