Direktlänk till inlägg 25 juni 2008

spooky..

Av carolina - 25 juni 2008 14:17

jag tänkte bara på er som hatar myggor lika mycket som mig..


dagen har gått utmärkt, trots lite sura miner men tro det eller ej, ett skratt hoppade fram också. har varit så trött idag så min sovmorgon imorgon kommer vara så underbart, så underbart! och jag ska sova så länge det bara går! börjar jobba 3, önskar jag hade natt istället..


btw så var jag påväg att gå från gnarp till bergsjö igår, haha för jag missade bussen.. men som tur var så kom lina och fredrik räddarna i nöden och åkte förbi, så jag hängde med dom :) men fan om jag hade gått, det måste ju vara kring 1.5/6 mil mellan, haha!


hade underbar natt med älskling, verkligen underbar, ni kan aldrig ana.. ho!


nå, sen spökade det lite också.. en gång tidigare så for jons red bull ner i golvet, fast än vi båda visste att det inte fanns en chans till att den stått på kanten och kan ha åkt ner, dessutom såg man att den liksom hade blivit puttad och inte bara fallit.. jag var på toa och jon i hallen.. nå, sen har det hänt 2 gånger att tven slagit igång utan att den ens varit på, för jag är noga med att stänga av allt när jag ska gå hemifrån, men den slog på av sig själv och onödig fakta så var rachel ray på tv, haha! och inatt.. tröck jag igen dörren som vanligt och gick och la mig med jonkis, efter ett tag så öppnas dörren bara, och man hör hur handtaget rör sig också.. jag blev livrädd men jon var helt oberörd.. haha jadu..


nu ska jag snart få åka hem, ska städa upp lite sen byta av med hanna och sen springa till bussen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards