Direktlänk till inlägg 18 april 2008

min alldeles egna visning..

Av carolina - 18 april 2008 00:56

gick ner till lina och fredrik imorse och myste med kaffe och yatzy, sen fick jag skjuts av fred till hållplatsen, trist bussfärd men gick lugnt.. sprang in på skutan och köpte kaffe sen hopp på bussen, när det minskade folk på bussen så hoppade en emokid på, tror fan han satt längst bak och runkade alltså, lät hettsigt och rörelserna tydde på det, ville bara hoppa av men jag hoppade bara fram några säten och slog upp metro och löste sudoku.. väl i svall så skulle dana plocka upp mig, men i sin väntans tid fick jag samtal från syster, pratade massa skit länge sen slängde vi på och då fick jag nytt samtal från kära patricio som försökte lura mig lite men jag har ögon i nacken också.. stog och pratade lite och bestämde träff framöver :) hoppade in i danas buss och hämtade ut mitt paket med smultronland, dödligt gott luktar det!

 

fixade hemma sen ringde farfar och var lite frustrerad eftersom han inte hittade till mig, men kom iväg efter en stund iallafall.. plockade upp alla saker och ställde ordning riktigt snyggt, tyckte jag själv då iallafall! sen ramlade tanterna in och det blev tacopajs fetande för ett slag sen förflyttade vi våra rumpor in till vardagsrummet och jag började min allra första egna visning.. det gick bra bra! fick sålt för 2492:- varav 700:- åker direkt i min ficka och 700:- får farmor att handla vad hon vill ur katalogen för :) dom verkade nöjda och belåtna så jag packade ihop och fick skjuts hem igen.. skulle ha åkt bussen  till jon men blev lite sent, men åker tidigt imorgon istället, och då till lina först och fixa en massa, sen på kvällen ska jag med pojksen till sundsvall igen på stadshuset och se governor andy, blir nog fett!

 

när jag kom hem förut så tappade jag upp ett bad, skrubbade med alla olika sorters krämer och skrubb, påbörjade blekningen av tänderna igen, ansiktsmask, hopp upp och på med mjukgörande och luktagott, fixade naglarna, fötter och hår, tände ljus och donade på lite till :) sen ringde jag ett samtal till bergsjö och pratade på ett tag.. ska ta och sova nu hade jag tänkt iallafall, ska faktiskt upp halv 7 och slänga in en tvätt sen ta en promenad i väntan :) sov gott folk!

 

jag älskar dig! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards